Ehh.. no cóż ja mogęm powiedzieć ? No to zwykłe pieprzenie, bo ten album to takie zbieranie dochodów przed czymś odlotowym. O tym, że LP pracuję nad nowym projektem wiemy od... listopada ?, no... mo...że... grudnia. No i pytanie, jak to będzie wyglądać.. Mogę się tylko domyślać, bo co innego mogę ? No ewentualnie się zesrać z ciekawości.. Ale ta druga opcja.. no.. wiecie :). Tak w ogóle, nie oglądałem żadnych wypowiedzi na temat tego projektu. Jedyne co widziałem, to wypowiedź Mike'a. I możecie mówić co chcecie, ale ja tam nie mam zamiaru niczego oglądać, bo chciałbym mieć niespodziankę. Bo co to za zabawa skoro wiemy jak to będzie wyglądać ? Jak dla mnie żadna.
No to tera druga sprawa. Czytam tak wszystkie domysły na temat nowego albumu. I z tego co wyczytałem fani chcieliby:
1) Kawałki w stylu HT i Meteora
2) Dużo gitary, perkusji, itp. itd. i srata pdfa.i taaakie tam.. -_-
i wiele innych, których nie chce mi się pisać lub nie pamiętam..
Nie mam pojęcia co ludzi tak ciągnie do tego HT i Meteory. I za cholerę nie mam pojęcia czemu to miałoby tak wyglądać, przecież jesteśmy pewni, że to nie będzie do niczego podobne. O wielu więcej nie mam zielonego pojęcia, więc nie będę się wypowiadać. Bo mogę się rypnąć... A tego byśmy nie chcieli..
Dużo gitary i mało elektro byłoby okej, ale please, nie chce czegoś w stylu HT. Btw może w końcu będzie jakies fajne perkusyjne solo Roba? :>
OdpowiedzUsuńwłaśnie o tym marzę, bo Robcia mało ;(
OdpowiedzUsuń